Efterskolernes Dag er aflyst

Det er med stor ærgrelse, at vi må ændre jeres planer denne søndag. Vi er desværre blevet pålagt at skulle aflyse Efterskolernes Dag søndag d. 27. september på grund af risikoen for smittespredning af Covid-19 i Danmark.

Vi bakker naturligvis fuldstændigt op om denne beslutning, om end vi havde set meget frem til at vise jer rundt på vores fantastiske skole.

I stedet håber vi, at I vil blive hjemme i sofaen, passe på hinanden og tage en virtuel rundvisning, som vi har lavet til jer herunder. Herved kan I stadig få et indblik i skolen.

Derudover håber vi, I stadig vil besøge vores skole på en af de følgende datoer, vi har oprettet for at sprede besøgende ud på flere dage. Indtil videre har vi oprettet følgende dage:

• 1. oktober (her er særligt fokus på Fitness, Dans, Spring, Fodbold, Adventuresport)

• 23. oktober (her er særligt fokus på Fodbold, Adventuresport og eSport)

• 13. november (Fitness, Dans og Spring)

I tilmelder jer vores besøgsdage her: https://www.levringefterskole.dk/besg-skolen

På vores besøgsdage opfordrer vi til I ankommer elev + 1 voksen og bærer mundbind undervejs.

Vi beklager situationen og håber på forståelse. Vi ses forhåbentlig alligevel